Arox Equipment, de la prima livrare, la business-ul de astăzi

Arox Equipment, de la prima livrare, la business-ul de astăzi

 

Era anul 2008, când economia și o parte din business-uri traversau o perioada cel puțin ciudată, atât în România, cât și la nivel internațional. Fiecare proiect sau contract în domeniul construcțiilor însemna o oportunitate importantă pentru companiile de profil, care trebuiau să gestioneze cu măiestrie  termene de predare, plăți, încasări, necesare de materiale si un parc de utilaje în cea mai bună stare tehnică. În acest context, marii jucători de pe piața pieselor de schimb pentru utilaje aveau un dezavantaj dat tocmai de dimensiunea afacerilor respective și anume inerția mare, feedback-ul lent si termene de livrare uriașe uneori.

Arox Equipment s-a înființat în acel an, având, printre principalele sale misiuni, viteza de reacție și noțiunea foarte precisă a nevoii acute de piese de schimb pe care o aveau operatorii de pe piața. Cu alte cuvinte, am adus o abordare nouă, modernă și, cel mai important, livrarea atunci cand are nevoie beneficiarul. 

Am pornit cu o echipă care putea fi numărată pe degetele unei mâini și treptat am extins colectivul la peste 20 de oameni. Am evoluat și în ceea ce privește marimea sediului și depozitului, astfel ca azi avem o facilitate nouă și adaptată volumului de muncă și mărimii stocului. Iar know-how-ul angajaților a reprezentat temelia pe care am clădit și fortificat business-ul Arox. Suntem ca o familie, muncim cot la cot, ne susținem unul pe altul și formăm o adevărată echipă. Am participat cu stand propriu la expoziții în România, am avut delegații la marile saloane internaționale de profil din Europa, am organizat teambuilding-uri entuziasmante pentru a suda și mai mult relațiile.

Inițial, în 2008, am pornit cu o paletă relativ mare de produse și repere, destinate utilajelor din domeniul construcțiilor, mineritului, manipulării de materiale, amenajarea mediului și agricultură. Ne-am dezvoltat accelerat, ne-am consolidat poziția pe piață și apoi am trecut la așa numitul “next level”. Așa că în 2014 ne-am stabilit trei domenii principale de activitate pe care să le urmăm: piese de uzură pentru anexe, cai de rulare, piese de schimb pentru axe și transmisii. Cu siguranță, au fost mai multe etape, începând cu alegerea celor mai buni furnizori. În prezent, principalele companii cu care colaborăm sunt Esco, Berco, VemaTrack, Dana Spicer, Carraro, Dehaco. Calitatea, atât a produselor, cât și a serviciilor (disponibilitate, asumarea garanțiilor, comunicarea eficientă etc.), este criteriul prin care ne selectăm acești furnizori.

Iar noi, la randul nostru, ne perfecționăm în continuu și oferim clienților servicii de calitate. Poate că pare un clișeu, dar pentru a face ca toate etapel - de la primul telefon al clientului și pâna la livrarea produsului - să meargă perfect, este nevoie de experiență, multă muncă, empatie în echipă și un sistem fără erori. Noi mergem în șantier, la utilaj, identificăm prompt, livrăm marfa rapid, ne sfătuim și avem dialog permanent cu colaboratorii noștri. Avem un stoc mare de piese, lucram cu programe moderne de gestiune și toate acestea concură la eficientă, pentru că fiecare om al echipei știe perfect ce are de făcut.

Sigur, sunt și multe provocări, dar pentru fiecare ne străduim și reușim să găsim soluțiile potrivite. Chiar acest blog este parte a noului nostru site, care a devenit mai complet, incluzand magazinul online. Iar aici, în aceasta secțiune de blog, vom aborda subiecte cât mai variate, de la produsele și serviciile noastre până la moduri de exploatare și întreținere a utilajelor, de la proiecte de infrastructură la tehnologii noi în domeniul utilajelor de construcții, mineritului, manipulării de materiale, amenajarea mediului și agricultură. Cu alte cuvinte, “Start your engines!”

 

 

 

Postarea urmatoare

Suport clienti Luni-Vineri: 08:00-16:30

0733 880 200 shop@arox.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!